دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

راهنمای تنظیم دمای یخچال ال جی

یخچال‌های ال جی یکی از پرطرفدارترین یخچال‌ها در بازار محسوب می‌شوند. قبل از راه‌اندازی و شروع به کار باید نکاتی مانند تنظیم دما در آن‌ها را بیاموزیم و مطابق با دستورالعمل‌ها رفتار کنیم. برای این منظور حتما راهنمای استفاده از یخچال ال جی را مطالعه کنید. تنظیم دمای یخچال ال جی یک کار روتین و معمول است. باید به این نکته توجه داشته باشید که دمای مناسب برای هر یخچال بر اساس شرایط آب و هوایی منطقه و محل قرارگیری یخچال و … انتخاب می‌شود. اغلب دمای مناسب یخچال پس از مدتی استفاده از آن به دست می‌آید. در این مقاله قصد داریم در مورد مراحل و نحوه تنظیم دمای یخچال ال جی و نکات مهمی ارائه دهیم. با ما همراه باشید.

تنظیم دما یخچال ال جی

آموزش تنظیم دمای یخچال ال جی

آموزش نحوه تنظیم دمای یخچال‌های الجی در این بخش ارائه شده است:
همانطور که گفته شد، معمولا تنظیم دما یخچال در مدل‌های مختلف ممکن است، اندکی متفاوت باشد. اما ماهیت کلی آن‌ها یکسان و بسیار ساده و قابل یادگیری است. برای تنظیم دمای یخچال‌های مختلف روش مخصوص به آنها وجود دارد. ما در ادامه به بررسی روش تنظیم دما می‌پردازیم.
تنظیم دما در یخچال‌ فریز و همین طور یخچال ساید بای ساید اندکی تفاوت دارد. در ابتدا به نحوه تنظیم دما در یخچال فریزر ال جی می‌پردازیم و در ادامه تنظیم دما در ساید بای ساید ال جی را بررسی می کنیم.

نحوه تنظیم درجه یخچال فریزر ال جی

هر یخچال فریزری از رو قسمت تشکیل شده است که عبارتند از:

  • کابین
  • فریزر
    روی صفحه نمایشی که بر روی یخچال قرار گرفته دو کلمه Fridge (به معنی یخچال) و Freezer (به معنی فریزر) حک شده است.
    مراحل کارتنظیم دمای یخچال
    ابتدا انگشت را بر روی دکمه یخچال فشار داده و به مدت 3 ثانیه آن را نگه دارید. در ادامه دمای قابل تنظیم بر روی صفحه نمایش شروع به چشمک زدن می‌کند. شما می‌توانید با ضربه زدن روی دکمه مربوطه دمای مورد نظر خود را تنظیم کنید. زمانی که دمای مورد نظر خود را مشاهده کردید دیگر عمل ضربه زدن و تغییر دما را ادامه ندهید.
    نکته: مهم این است که دمای مطلوب برای یخچال معمولا بین 0 تا 7 درجه سانتی گراد است.
    نکته: اعداد کوچکتر نشان دهنده دمای کم تر و اعداد بزرگ‌تر نشان دهنده دمای بالاترو گرم‌تری هستند. به عبارت دیگر هر چه این عدد به سمت صفر برود دمای داخل دستگاه سردتر می‌شود.

مراحل کارتنظیم دمای فریزر

برای تنظیم دما فریزر ال جی نیز باید روال قبلی را انجام داد. با این تفاوت که این بار به‌جای ضربه زدن روی نماد Fridge باید روی Freezer ضربه بزنید.
نکته: دمای فریزر ال جی را می‌توان بین 14- و 24- تنظیم نمود. بیشترین سرما دماهای 23- تا 21- و کمترین سرما دماهای 14- یا 15- هستند.
نکته: بهترین دما برای فریزر 18- است.
قطعا اکثریت شما با مطالعه این مقاله و یا دفترچه راهنما قادر خواهید بود دمای یخچال ال جی خود را تنظیم کنید. اما اگر به هر دلیلی در تنظیم دما با مشکل مواجه شدید می‌توانید با شماره‌های موجود در سایت تماس گرفته و از راهنمایی و مشاوره رایگان ما بهرمند شوید. علاوه بر این، همکاران ما در صورت نیاز در محل حاضر شده و اقدام به تنظیم و تعمیر یخچال ال جی شما می‌نمایند.

نحوه تنظیم درجه ترموستات یخچال

نحوه تنظیم درجه یخچال ساید بای ساید ال جی

طریقه تنظیم دمای ساید بای سایدهای ال جی، ممکن است اندکی متفاوت از شیوه تنظیم دمای یخچال فریزر ال جی باشد. اما با کمی دقت مشاهده خواهید نمود که در اغلب موارد، نحوه تنظیم دما در این نوع یخچال‌ها با تنظیم دمای یخچال‌های فریزر ال جی معمولی تفاوت چندانی ندارد. در این قسمت از مقاله قصد داریم شما را با طریقه تنظیم دما در یخچال‌های ساید بای ساید ال جی آشنا نماییم.
تنظیم دما ساید بای ساید ال جی با استفاده از لمس کردن دکمه Fridge شروخ خواهد شد. برای تنظیم دما به مانند روش تنظیم دما در یخچال فریزر ال جی، چندین بار روی ادکمه‌ای که کلمه Fridge بر روی آن نوشته شده ضربه بزنید و پس از مشاهده دمای مطلوب، لمس این دکمه را متوقف نمایید.
نکته: دمای مطلوب در یخچال‌های ساید بای ساید نیز بین 0 تا 7 درجه است. در حقیقت دمای 7 درجه بیشترین دمای آن است.
برای تنظیم دمای فریزر ساید بای ساید ال جی، نیز همین فرآیند را طی کنید. اما این بار کافیست دکمه Freezer لمس کنید، و با چنین بار ضربه زدن روی آن مناسب‌ترین دما که اغلب 17- و 18- درجه سانتیگراد است، را تنظیم نمایید.

تنظیم دمای یخچال ساید بای ساید ال جی

نتیجه گیری از تنظیم دما در یخچال ال جی

ما در این مقاله سعی نمودیم تمام موارد مربوط به تنظیم دما در انواع یخچال‌های ال جی را با جزئیات کامل شرح دهیم. به طور کلی برای تنظیم دما یخچال ال جی باید از دو دکمه Fridge و Freezer استفاده نماییم. و در ادامه دمای مورد نظر خود را که وابستگی بسیاری به محیط قرار گرفتن یخچال در آن بستگی دارد، تنظیم کنیم. امیواریم توانسته باشیم. مطالب مفید و راهگشایی را در اختیار شما قرار داده باشیم. در صورت هر گونه مشکل و راهنمایی حتما با شماره‌های موجود در سایت تماس گرفته تا از مشاوره رایگان ما بهره‌مند شوید. همچنین می‌توانید با ثبت درخواست تعمیر یخچال ال جی در سایت تعمیرکاران ما را در محل مورد نظر خود داشته باشید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *