دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

تعمیر درب یخچال ال جی

تعمیر درب یخچال ال جی

تعمیر درب یخچال ال جی یکی از خدماتی است که در مجموعه تعمیر یخچال ال جی lg-refrigerator.ir انجام می‌شود. خوردگی و پوسیدگی درها و لولاها در مرکز تعمیرات یخچال و فریزر با ابزار مخصوص انجام می‌گردد و در صورت امکان تعمیر می شود. مدل های مختلف یخچال دارای در های مختلف هستند. یخچال های دو درب، یخچال های ساید بای ساید و یخچال های استاندارد درب های متفاوت و روکش‌های متفاوتی دارند. مجموعه ما در صورت بروز هر گونه مشکل آماده تعمیر درب یخچال ال جی شما است.
اما وجه مشترک تمامی یخچال های ال جی این است که دارای لولا، بدنه لاستیکی و فلزی در درب خود هستند. نبود درب یخچال می تواند آسیب های زیادی به کاربر وارد کند. بنابراین در صورت وجود مشکل باید در اسرع وقت نسبت به تعمیر درب یخچال ال جی اقدام نمایید. خراب شدن مواد غذایی، خرابی کمپرسور و موتور و حتی یخ زدگی یخچال از جمله مشکلاتی است که می تواند در اثر خرابی درب یخچال ایجاد شود. در ادامه این مقاله به مهم ترین دلایل عدم وجود درب یخچال اشاره می‌کنیم.

تعمیر درب یخچال ال جی در محل

درب یخچال ال جی چه زمانی نیاز به تعمیر دارد؟ شما مجبور نیستید مشکلات درب یخچال را حل کنید. در برخی موارد، درب یخچال بسته نمی شود یا به درستی بسته نمی شود که ممکن است دلیل آن چیزی غیر از درب یخچال باشد. اگر درب به طور کامل آسیب دیده است، باید آن را تعمیر یا با قسمت های مختلف درب تعویض کنید. مرکز یخچال ال جی دلایلی برای بسته نشدن درب یخچال برای شما گردآوری کرده است تا در صورت بروز این مشکل، مطمئن شوید که آیا درب یخچال ترک خورده و آسیب دیده است یا خیر.
شما کاربران گرامی می‌توانید هرگونه مشکل بسته نشدن درب یخچال ال جی را به تعمیرکار ال جی در نمایندگی تعمیر یخچال ال جی اطلاع دهید تا کارشناسان ما در اسرع وقت نسبت به رفع مشکل اقدام کنند.

تعمیر درب یخچال ال جی

چرا در یخچال بسته نمی شود

درب یخچال بسته نمی شود زیرا مانعی در مسیر آن وجود دارد. اگر درب یخچال به درستی بسته نشود، ممکن است چیزی مانع درب شود. این مانع می تواند داخل یخچال باشد یا بین یخچال و در قرار گیرد. نحوه قرار دادن ظروف یا مواد داخل یخچال یکی از عوامل داخلی است که در صورت افتادن درب یخچال از قفسه بسته نمی‌شود. ممکن است خود قفسه ها حرکت کرده و در را مسدود کرده باشند.
در این شرایط نه تنها نیازی به تعمیر درب یخچال ال جی نیست، بلکه مشکل بسته نشدن درب را می توان با اقداماتی ساده حل کرد. همچنین اگر از قرارگیری صحیح مواد غذایی در یخچال مطمئن هستید، به اطراف در و فاصله در و یخچال توجه کنید.

تعمیر خرابی لاستیک در یخچال ال جی

یکی از دلایل بسته نشدن درب یخچال، پلاستیک دور یخچال است. پلاستیک تمام درب یخچال را پوشانده و با خاصیت مغناطیسی که دارد باعث می شود درب یخچال به بدنه خود بچسبد و از خروج هوای سرد از یخچال جلوگیری کند. خرابی لاستیک دور در یخچال یکی از عواملی است که باعث می شود درب یخچال ال جی نیاز به تعمیر داشته باشد. در مرکز خدمات ال جی، لاستیک درب یخچال به دقت بررسی می شود و در صورت مشاهده آسیب، تعویض می شود. خرابی واشر را نباید نادیده گرفت زیرا واشر از ورود هوای گرم و گرد و غبار به کولر جلوگیری می کند. بنابراین لاستیک آسیب دیده نه تنها مواد غذایی را خراب می کند، بلکه باعث خرابی سایر قسمت های یخچال نیز می شود. شما می‌توانید به مقاله تعویض نوار دور در یخچال ال جی مراجعه کنید تا آموزش‌های لازم را برای تعویض نوار دور درب یخچال بیاموزید.

تعویض و تعمیر درب یخچال

خرابی یا سایش لولای درب یخچال

یکی از مهم ترین دلایل بسته نشدن درب یخچال فرسوده بودن لولای آن است. گاهی اوقات، لولا‌ها سالم هستند، اما تراز ضعیف می تواند مانع از بسته شدن درست درب یخچال شود. بنابراین تنظیم تراز بودن درب بسیار مهم است. تعویض صحیح لولاها بر عهده تعمیرکار مجرب است که با بازکردن درب یخچال و سپس بستن مجدد و تعمیر آن مشکل را برطرف می کند.
اما فرسودگی لولا منجر به تعمیر درب یخچال ال جی می شود. با گذشت زمان، لولاها یا دستگیره های درب یخچال زنگ زده و به دلیل رطوبت کارایی خود را از دست می دهند. علاوه بر این، شل شدن پیچ های لولا یا شکستگی آنها یکی دیگر از دلایل خرابی درب یخچال است. اگر پانل های درب آسیب دیدند، باید با نمایندگی تعمیر یخچال ال جی تماس بگیرید یا از خدمات در محل ال جی استفاده کنید.

دلایل خرابی درب یخچال ال جی

نمایندگی تعمیر یخچال ال جی

نمایندگی یخچال ال جی با چندین دهه تجربه در خدمات تعمیر یخچال ال جی خدمات متنوعی را به شما عزیزان ارائه می‌دهد. همکاران ما در مجموعه تعمیر یخچال ال جی در هفت روز هفته آماده پاسخگویی به مشکلات مشتریان عزیر می باشد.
تعمیر یخچال ال جی به دلیل عدم امکان جابجایی یخچال معمولا به صورت سرویس در محل انجام می‌شود و اگر فردی با مجموعه ما تماس بگیرد، بلافاصله تکنسین‌های ما برای تعمیر یخچال در محل اعزام می‌شوند. تنها دغدغه نمایندگی یخچال ال جی حل مشکلات مشتریان و کاهش هزینه‌های آنها است.

سوالات متداول در تعمیر درب یخچال ال جی

 

نمایندگی تعمیر درب یخچال ال جی در تهران کجاست؟

مجموعه lg-refrigerator.ir در تهران آماده ارائه انواع خدمات تعمیر یخچال ال جی از جمله تعمیر درب یخچال ال جی در تهران است.

هزینه تعمیر درب یخچال ال جی چقدر است؟

میزان هزینه به فاکتورهای زیادی مانند نوع یخچال، میزان وقت صرف شده و غیره بستگی دارد. ما در مجموعه خود از قطعات فابریک و اورجینال برای تعمیر و تعویض استفاده می‌کنیم. تمام تلاش ما به حداقل رساندن هزینه برای شما عزیزان است.

آیا تعمیر درب یخچال ال جی از گارانتی برخوردار است؟

تمام خدمات ارائه شده در مجموعه ما دارای گارانتی 6 تا 9 ماهه هستند.

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *